Redoviti cjelodnevni (10-satni) program
Cilj redovitog programa je stvaranje uvjeta za potpun i skladan razvoj djetetove osobnosti, doprinos kvaliteti njegova odrastanja, te osiguravanje takvih uvjeta koji jamče razvoj svih sposobnosti djeteta i osiguravaju jednake mogućnosti svoj djeci kroz zadovoljavanje specifičnih komunikacijskih, razvojnih i obrazovnih potreba djeteta, te osmišljavanje aktivnosti u kojima će dijete moći iskazivati svoje potencijale. Temeljno polazište našeg rada čini Nacionalni kurikulum za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (2014.) i ciljevi navedeni u našim internim dokumentima – Kurikulum vrtića i Godišnji plan i program rada DV ,,Čavlić”.
U cjelodnevnom redovitom programu stvaramo uvjete za zadovoljavanje osnovnih i posebnih potreba djeteta, djelujemo na poticanju cjelovitog razvoja djeteta:
- tjelesnog i psihomotornog razvoja,
- socijalno-emocionalnog razvoja ličnosti,
- spoznajnog i govornog razvoja,
- komunikacije,
- izražavanja i stvaralaštva.
Polazeći od individualnih potreba djeteta, a u interakciji s roditeljima i društvenim okruženjem, planiramo zadaće, sadržaje i aktivnosti za svaku dobnu skupinu djece (od prve do sedme godine života). Protekle godine smo rad obogatili likovnim i sadržajima sporta te, za one zainteresirane, organizirali dodatne aktivnosti namijenjene njegovanju tradicije i običaja kraja u kojem se nalazimo.
U program uključujemo i roditelje, uvažavajući ih kao partnere u odgojno-obrazovnom procesu i stvaramo preduvjete za zajedničko kreiranje i provedbu programa, te njihov uvid or u izvedbeni program vrtića. Na taj način pokušavamo uskladiti odgoj u obitelji i izvan nje. Surađujemo sa značajnim obrazovnim i kulturnim institucijama kako bismo upoznali pojedine sadržaje, a program dodatno obogaćujemo kazališnim predstavama za djecu, različitim posjetima i izletima i ostalim primjerenim kulturno-zabavnim sadržajima.
Program predškole
Program predškole podrazumijeva odgojno-obrazovni rad s djecom u godini prije polaska u školu. U svojoj se provedbi naslanja na ciljeve, načela, vrijednosti i polazišta Nacionalnog kurikuluma (2014.). Odgojno-obrazovni rad s djecom u godini prije polaska u školu planira se i oblikuje cjelovito (tematski, projektno), a ne parcelizirano (kao međusobno nepovezane aktivnosti, izdvojena područja učenja, uvježbavanje posebnih vještina i sl.).
Nacionalni kurikulum za rani i predškolski odgoj i obrazovanje usmjeren je prema ostvarivanju specifičnih ciljeva (osiguranju dobrobiti za dijete, poticanju cjelovitog razvoja, odgoja i učenja djece, razvoju kompetencija te ostvarivanju prava djece na jednake šanse, tj. ostvarivanju jednakih prava za sve), utemeljen je na specifičnim polazištima (postojećim dokumentima i suvremenom shvaćanju djeteta i organizacije vrtića) i odražava specifična načela (fleksibilnost odgojno-obrazovnoga procesa, partnerstvo vrtića s roditeljima i širom zajednicom, osiguranje kontinuiteta u odgoju i obrazovanju, otvorenost za kontinuirano učenje te spremnost na unapređivanje prakse) i vrijednosti (znanje, identitet, solidarnost i tolerancija, odgovornost, autonomija i kreativnost). Navedeni ciljevi, polazišta, vrijednosti i načela predstavljaju osnovu oblikovanja kurikuluma vrtića i programa predškole.
Protekle dvije godine program se realizira tako što se djeca integriraju u već postojeće, redovne, vrtićke skupine.
Kraći program učenja engleskog jezika
Ovaj program već godinama realizira Škola za strane jezike ,,Lingue” iz Rijeke, koja je po načinu rada i filozofiji odnosa prema djeci predškolske dobi najusuglašenija s načinom rada naše ustanove. Program je obično namijenjen djeci u dobi od 4 do 7 godina.